Kundeservicemedarbeidere

Ønsker du å være med å utvikle Homely sin suksess?

Stillingstittel: Kundeservicemedarbeidere (to stillinger)
Frist: Snarest
Ansettelsesform: Fast
Homely er en tydelig utfordrer på markedet for boligalarm med et moderne og tidsriktig konsept. Vi er i sterk vekst og trenger flere medarbeidere som vil være med oss på reisen. Hos oss vil du ha en sentral rolle i utviklingen av vår kundeservicetjeneste ovenfor våre kunder og Homely sin merkevarebygging i markedet. I år vant vi kundeserviceprisen på første forsøk og har dermed satt benchmark for veien videre!

Ansvarsområder: 

  • Kundeveiledning pr telefon, mail og chat
  • Mersalg og rådgivning
  • Oppfølging av kundesaker

 

Vi ser etter deg som: 

  • Har et kommersielt hode og ønsker å skape vekst for bedriften
  • Er entusiastisk og ønsker å skape den beste kundeopplevelsen
  • Raskt tar ansvar for eget arbeid, er initiativrik og grundig i ditt arbeid
  • Har erfaring fra kundeservice og salg
  • Relevant utdanning, gjerne innenfor salg
  • Kan flytende norsk både skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr:

  • En spennende og varierende hverdag
  • Tett jobbing med én av Norges mest erfarne gründere
  • Du vil ta del i et selskap i sterk vekst som har som misjon å levere trygghet til alle hjem i Norge.
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God opplæring og tett oppfølging samtidig som vi jobber sammen og spiller hverandre gode
  • Et godt og sosialt arbeidsmiljø, hvor latteren sitter løst

Søk nå:

Vi gleder oss til å høre fra deg!

For å søke på stillingen, send din CV og søknad til jobb@homely.no. Merk emnet med stillingstittelen du søker på. Søknader vil bli behandlet fortløpende.