Kundeservicemedarbeidere
Ønsker du å være med å utvikle Homely sin suksess?
- Stillingstittel: Kundeservicemedarbeidere (to stillinger)
- Frist: Snarest
- Ansettelsesform: Fast
Homely er en tydelig utfordrer på markedet for boligalarm med et moderne og tidsriktig konsept. Vi er i sterk vekst og trenger flere medarbeidere som vil være med oss på reisen. Hos oss vil du ha en sentral rolle i utviklingen av vår kundeservicetjeneste ovenfor våre kunder og Homely sin merkevarebygging i markedet. I år vant vi kundeserviceprisen på første forsøk og har dermed satt benchmark for veien videre!
Ansvarsområder:
- Kundeveiledning pr telefon, mail og chat
- Mersalg og rådgivning
- Oppfølging av kundesaker
Vi ser etter deg som:
- Har et kommersielt hode og ønsker å skape vekst for bedriften
- Er entusiastisk og ønsker å skape den beste kundeopplevelsen
- Raskt tar ansvar for eget arbeid, er initiativrik og grundig i ditt arbeid
- Har erfaring fra kundeservice og salg
- Relevant utdanning, gjerne innenfor salg
- Kan flytende norsk både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- En spennende og varierende hverdag
- Tett jobbing med én av Norges mest erfarne gründere
- Du vil ta del i et selskap i sterk vekst som har som misjon å levere trygghet til alle hjem i Norge.
- Konkurransedyktige betingelser
- God opplæring og tett oppfølging samtidig som vi jobber sammen og spiller hverandre gode
- Et godt og sosialt arbeidsmiljø, hvor latteren sitter løst
Søk nå:
Vi gleder oss til å høre fra deg!
For å søke på stillingen, send din CV og søknad til jobb@homely.no. Merk emnet med stillingstittelen du søker på. Søknader vil bli behandlet fortløpende.