Teknisk supportmedarbeider

Ønsker du å være med å påvirke tryggheten i norske hjem?

Stillingstittel: Teknisk supportmedarbeider
Frist: Snarest
Ansettelsesform: Fast
Homely er en tydelig utfordrer på markedet for boligalarm med et moderne og tidsriktig konsept. Vi er i sterk vekst og trenger flere medarbeidere som vil være med oss på reisen.
Hos oss vil du ha en sentral rolle i utviklingen av vår kundeservicetjeneste og Homely sin merkevarebygging i markedet.

Ansvarsområder: 

  • Teknisk support overfor avd. Kundeservice
  • Teknisk support på våre løsninger
  • Teknisk kontakt overfor våre samarbeidspartnere

 

Vi ser etter deg som: 

  • Har et teknisk hode
  • Er entusiastisk og ønsker å skape den beste kundeopplevelsen
  • Raskt tar ansvar for eget arbeid, er initiativrik og grundig i ditt arbeid
  • Kommuniserer godt på norsk både muntlig og skriftlig
  • Plettfri vandel er et krav

 

Vi tilbyr:

  • En spennende og varierende hverdag
  • Tett jobbing med én av Norges mest erfarne gründere
  • Du vil ta del i et selskap i sterk vekst som har som misjon å levere trygghet til alle hjem i Norge.
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God opplæring og tett oppfølging samtidig som vi jobber sammen og spiller hverandre gode
  • Et godt og sosialt arbeidsmiljø, hvor latteren sitter løst

 

Søk nå:

Vi gleder oss til å høre fra deg!

For å søke på stillingen, send din CV og søknad til jobb@homely.no. Merk emnet med stillingstittelen du søker på. Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med vår leder av kundeservice på linda.johnsen@homely.no