loader

Alarmstasjon med vektertjeneste

Slapp av, Homely er på.

Vår døgnbemannede, FG-godkjente alarmstasjon er alltid på. Alarmoperatørene er klare til å agere 24 timer i døgnet, hver dag, hele året. Skulle noe skje, er alarmoperatørene på med en gang.

Våre alarmopperatører er godt trente til å håndtere en hver situasjon som skulle oppstå. Alarmstasjonen som vi benytter er tilknyttet et av Norges ledende sikkerhetsselskaper, Stanley security.

Homely leverer vektertjenester og har avtale med en rekke lokale partnere som blir benyttet der det gir raskere responstid.

 

 

 

Dette betyr det for deg å være tilkoblet en alarmstasjon:

  • Brann kan oppdages med en gang, uavhengig av om noen er hjemme.
  • Alarmstasjonen vil ringe kontaktpersoner når en alarm utløses.
  • Ved brann varsles brannvesenet.
  • Oppnås ikke kontakt med kontaktpersoner vil en vekter rykke ut.
  • Har det vært innbrudd i din bolig og et vindu er blitt knust, sørger en vekter for å sette inn et nytt vindu for å sikre boligen dersom du er bortreist.

Alarmstasjonen er alltid på, og det er alarmen din også. Hjemmesentralen er selve hjertet i hele alarmanlegget. Det er denne enheten som kobler alle sensorene sammen og som gir varsel til deg på mobil og alarmstasjonen. For å sikre at Hjemmesentralen alltid er på har den innebygd både batteribackup og et aktivt e-sim (kommuniserer over mobildata). Dette sikrer at Hjemmesentralen kan gi alarm selv om internettdekningen er nede eller strømmen går. I tillegg er også røykvarslerne alltid på, selv om innbruddsalarmen ikke er aktivert.

Vi bryr oss om din sikkerhet.

 

Vektertjeneste

 

Homely leverer vektertjenester og har avtale med en rekke lokale partnere som blir benyttet der det gir raskere responstid.

Vektere er ofte på veien og klar til å rykke ut dersom en alarm går. Vekteren vil undersøke boligen om det har vært en reell eller falsk alarm. Dersom det har skjedd noe, vil vekteren informere eieren og se til at eventuelle skader rettes opp i slik at boligen igjen er sikret.

En utvendig sjekk av boligen vil ofte kunne gi nødvendige svar. Ønsker man at vekter også skal kunne ta seg inn i boligen for sjekk, kan man i appen legge inn en dørkode til sin elektronisk dørlås eller kode til nøkkelboks.

Før en vekter sendes ut til din bolig vil alarmstasjonen alltid ringe opp forhåndsbestemte kontaktpersoner for å få rask bekreftelse av alarm eller avverge en falsk alarm. Alarmoperatørene vil ringe opp til fire forhåndbestemte kontaktpersoner i preferert rekkefølge. Kontaktpersonene kan enkelt settes opp eller endres i app. Dersom det ikke oppnås kontakt med noen av kontaktpersonene, vil en vekter sendes ut, og nødvendige nødetater kontaktes.

Det er 2 utrykninger inkludert i året, dersom det blir flere enn dette vil det komme en egenandel på kr 499,- for hver uttrykning, dette dekkes i de fleste tilfeller av ditt forsikringsselskap ved hendelse som medfører skadeoppgjør.

Vektertjeneste leveres i store deler av Norge, ta kontakt med kundeservice for å bekrefte at det leveres i ditt område.